Kaip prisijungti prie el. aptarnavimo centro


  • Per metus popierinių „Vilniaus energijos“ sąskaitų gamybai ir vokams prireikia apie 45 tonų popieriaus. Šiam popieriaus kiekiui pagaminti vidutiniškai iškertama apie 1000 medžių. Popierinės sąskaitos, kuriomis Jūs informuojami apie atsiskaitymą už šildymą, tarnauja labai trumpai, o po to yra tiesiog išmetamos. Tą pačią informaciją patogu sužinoti internetu.

    Atsisakyti „Vilniaus energijos“ siunčiamos popierinės sąskaitos paprasta. Bendrovės klientams tereikia prisijungti prie „Vilniaus energijos“ elektroninio aptarnavimo centro.

    Prie aplinkos saugojimo „Vilniaus energija“ prisidės ne tik žodžiais. Už kiekvieną tūkstantį vartotojų, kurie pereis prie elektroninio sąskaitos formato, mes pasodinsime po medelį. KIEKVIENAIS METAIS.


Kiekvienas klientas gali prisijungti prie UAB „Vilniaus energija“ el. aptarnavimo centro įvedęs Kliento kodą ir Jums suteiktą pirminį slaptažodį. Jūsų kliento kodas yra tas pats, kaip ir Jūsų atsiskaitymo knygelės numeris. Jį galima rasti kiekvieną mėnesį UAB „Vilniaus energija“ siunčiamos sąskaitos viršuje.

 

Pirminis slaptažodis klientams, nesinaudojantiems UAB „Vilniaus energija“ el. aptarnavimo centro paslaugomis, pateikiamas einamojo periodo sąskaitose, jų pranešimų laukuose pateikiant patį slaptažodį.

 

Jei kodą ir slaptažodį turite, prisijungti prie el. aptarnavimo centro labai paprasta: tereikia pirmajame šio interneto tinklalapio puslapyje viršutiniame dešiniajame kampe esančioje formoje įvesti kodą ir slaptažodį, o po to paspausti „prisijungti“ mygtuką.

 

Pirmojo prisijungimo metu būtina pasikeisti Jums suteiktą pirminį slaptažodį. Norime atkreipti dėmesį, kad būtina išsaugoti pirminį slaptažodį, kuris gali būti reikalingas praradus asmeniškai pasirinktą slaptažodį ir norint atnaujinti galimybę peržiūrėti sąskaitas internete.

 

Pradėjus naudotis mūsų siūloma paslauga, sąskaitų paštu nebesiųsime. Jums pageidaujant, sąskaitų siuntimą paštu galėsime nedelsiant atnaujinti.

 

 


  • Jeigu laikinai gyvenate užsienyje arba kitame respublikos mieste ir norite sąskaitas peržiūrėti internete, Jūs turėtumėt užpildyti prašymą apie slaptažodžio suteikimą ir atsiųsti jį el. paštu info@dalkia.lt.
    Prašymo suteikti slaptažodį formos blankas

    Prisijungimui prie el. aptarnavimo centro reikalingas slaptažodis taip pat gali būti suteiktas klientui asmeniškai prašant viename iš trijų veikiančių klientų aptarnavimo centrų.

    Klientų aptarnavimo centrų kontaktai ir aptarnaujami miesto rajonai
  • Kartu reikia pateikti šiuos dokumentus:

    - gyventojams bei juridiniams asmenims, turintiems anksčiau pasirašytas šilumos (karšto vandens) (vartojimo) pirkimo-pardavimo sutartis ar pasirašiusiems naujas sutartis;
    - pateikusiems asmens tapatybę, buto (patalpų) nuosavybę ar valdymo teises patvirtinančius galiojančius dokumentus.




  • Jei praradote asmeniškai pasirinktą slaptažodį, jį galite atkurti bendrovės el. aptarnavimo centre:
    Slaptažodžio atstatymas
    Nepavykus atstatyti slaptažodžio bendrovės el. aptarnavimo centre arba praradus pirminį slaptažodį, reikia skambinti telefonu 1899, arba kreiptis į Jus aptarnaujantį Klientų aptarnavimo centrą.